Gurbetim de Sensin,Vuslatım da Sen…

Sadece SEN…

GÜLÜ TERK

Posted by Ebrar Şubat 22, 2007

5 Yanıt to “GÜLÜ TERK”

  1. CoRn PoPPy said

    Ebrar artık buralarda değil misin?
    Yeni paylaşımlarını bekliyoruz..
    Sevgiyle,

  2. Ebrar said

    Seni de yeniden görmek ne güzel CoRn PoPPy, çok sevindim.
    İnşl. ben de döneceğim.
    Muhabbetle…

  3. sahranehir said

    Selamlar ebrar kardeşim.
    Uzun zamandır görüşemiyoruz.
    sana ulaşabileceğim bütün numaraları kaybettim.
    Hakkını helal et.
    sanmaki seni unuttum
    sanmaki seni hiç düşünmüyorum.
    Dualarımdasın kardeşim…
    Kırıldım:(
    Sende bana ulaşmadın…

  4. Ebrar said

    Aleykum selam Sahranehir,
    bense hem kendime ait hem de herşeye dair ne varsa kaybettim😦
    İnşl. en kısa zamanda sana ulaşmaya çalışacağım.
    Dua ile…

  5. sahranehir said

    Hayat işte acısıyla tatlısıyla devam ediyor.
    Kimi mutluluktan sevinç çığlıkları atarken,
    sesimi duyan varmı ben çokk mutluyum nidalarını savururken sağa sola…
    Kimileride hiç kimseye acısını belli etmeden
    yorganın altında siler gözyaşlarını
    bundan hiç kimsenin haberi olmaz.

    Sen güçlü ve sağlam karakteli bir insansın.
    Sana ve zekana güveniyorum.
    Kendine iyi bak
    Selam ve dua ile…

Bir Cevap Yazın

 
