Gurbetim de Sensin,Vuslatım da Sen…

Sadece SEN…

Mustafa Cihat – Gülmeyenler Bahçesi

Posted by Ebrar Ocak 8, 2007

Mustafa Cihat – Gülmeyenler Bahçesi

6 Yanıt to “Mustafa Cihat – Gülmeyenler Bahçesi”

  1. Beyzade said

    Eline sağlık.
    Güzel iş yapmışsın.
    Rabbim yar ve yardımcın olsun…

  2. Ebrar said

    Ziyaretiniz için teşekkür ediyorum.
    Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun…
    saygılar..

  3. musabcan said

    Allah razı olsun kardeşim.tam zamanında gordum bunu.emegine sağlık

  4. Ebrar said

    Hoşgeldin Musabcan,
    teşekkür ediyorum, Rabbim cümlemizden razı olsun…
    dua ile…

  5. 🙂 klibi ben yaptım teşekkürler başkalarına gidiyor olmazkiiiiiii

  6. Ebrar said

    Öyle mi arkadaşım, çok çok teşekkür ediyoruz.Ellerinize , yüreğinize sağlık versin Rabbim.Biz sizin çalışmalarınıza yer vererek daha geniş kitlelere ulaşmasına vesile oluyoruz🙂
    Bana gelen bütün teşekkürler sizin olsun…Rabbim razı olsun.
    Muhabbetle…

Bir Cevap Yazın

 
