Gurbetim de Sensin,Vuslatım da Sen…

Sadece SEN…

Bir Varsın Bir de Yok

Posted by Ebrar Kasım 27, 2006

Bir varsın bir de yokHer yokluk bir var oluştan ibarettir.
Tıpkı senin bende kaybolurken, bir yerlerimde hep var olman gibi….
Kim bilir zamanın kıyısında bir yerlerde günü gelecek bu bekleyişin
Kim bilir…

Bittiği yerde başlayan bir tutkudan,
Kanımın içinde dolaşan sakin bir rüzgara dönüştün usulca.

Zaman değiştirdi biliyorum.

Ulaşmanın bu kadar kolay ,
Kavuşmanın bir o kadar zor olduğu bir zaman diliminde
Tıkanıp kaldı hikayem…

Sen olmasan da varsın
Biliyorum…..

 

 

 

 

 

 

 

2 Yanıt to “Bir Varsın Bir de Yok”

  1. hacee said

    sen olmasanda varsın biliyorum
    çok hoş kurban yüreğine sağlık allah razı olsun …

  2. handan said

    hayat bazen beklemenin yanında vuslatı,sılayı öğretir bize.ama bir gün bekledigimiz o tomurcuktan o ilk sevgiden umudumuzu kessek bile,günün birinde yine tekrardan karşılaşabileceğimizi unutmayalım.”DUYGU OKYANUSUNDA AKIL FINDIK KABUĞUDUR”diyerek cümlemi bitiriyorum.

Bir Cevap Yazın

 
