Gurbetim de Sensin,Vuslatım da Sen…

Sadece SEN…

Ebru

Posted by Ebrar Kasım 26, 2006

ebru_1_5.jpg

4 Yanıt to “Ebru”

  1. Kamile said

    gene döktürmüssün Vildan cim süper olmuslar;)) bende gitmek istiyorum bu kursa yaa:(( calismalarinin devami gelir insallah:)

  2. serefraz said

    slm,
    tezhibler size mi ait yani bir müzehhibe ile mi muhatap oluyoruz merak ettim doğrusu…

  3. Ebrar said

    a.s
    bizim çalışmalarımızın da yer aldığı İstanbul genelindeki tezhib kurslarının yıl sonu sergisi.şimdilik müzehhibe adayı 2. sınıf öğrencisiyim.
    selametle…

  4. serefraz said

    Sanırım İsmekte eğitim görüyorsunuz…
    iyi çalışmalr…

Bir Cevap Yazın

 
